Ruby

Så länge skutan kan gå

Det finns bra dagar. Det finns dåliga dagar. Sedan finns det sådana dagar då man inte uppfattar alls mycket för att man är så otroligt lycklig. Det var exakt en sådan lyckokänsla jag upplevde denna helgen. Och jag har ingen annan än kärleken att tacka för det. Mitt liv känns alldeles utmärkt just nu. Sedan vet ju även jag att det är rena berg och dalbanan det hära livet. Men då kan jag i alla fall meddela er att jag står högst upp på bergstoppen nu, och jag tänker göra allt jag kan för att inte snubbla och falla ner i dalen igen.

Det gör inte ont så länge du är med mig.

#1 - casper

sluta få mig att börja gråta

#2 - Oskar

En sak jag vet, är att dagar med dig

Det är bra dagar

#3 - Pappi

Alla kvällar när du väljer att vara hemma o mysa med din familj på Timotejvägen är lyckodagar för mig. Älskar dig gränslöst även när du inte kommer hem i tid kramis