Ruby

we are the numbers you and me


Just nu sitter jag och beter mig som en fanatisk 15årig flicka. Ganska naivt alltså. För att; Igår pratade jag med ingen mindre än TIMO RÄISÄNEN på telefon!!! Min vän Casper befann sig nämligen på Bengans där Timo hade en liten spelning med signering efteråt. Jag följer Caspers köande i telefonen med mina nervösa och desperata - VART ÄR DU NU?! frågor. Tillsist blir hans svar att nu är det bara en person framför mig. Jag flög upp i taket. - VA?! NEJ?! VA!!!! Också hör jag plötsligt Caspers röst i bakgrunden ''skulle du kunna byta några ord med min vän här i telefonen?'' Och Timos svar blir ''självklart!''.
Och nu. Nu är jag i ett euforiskt tillstånd. Inte så konstigt heller, för Timo Räisänen har önskat mig lycka i en evighet och föralltid.
Tack, jag är evigt tacksam!
#1 - casper<3

det var så lite hjärtat :)