Ruby

Kärlek är ett brev skickat tusen gånger
Om jag bara visste att jag var kapabel till att låta fingrarna som du fyllt med lycka, skriva ner alla vackra ord och fraser jag kunde komma på när tankarna kretsade runt dig, för att sedan skicka tusen gånger i form av ett brev - då skulle jag göra det! Elin Palmgren...skulle det stå med stora versaler och kanske något ritat hjärta i passande kulör precis bredvid. Brevens sista textrad skulle alltid vara - och världen förtjänar inte dig, för du är den finaste jag vet. Jag skulle antagligen också skicka med en utskriven bild på din och min allra största kärlek - Håkan Hellström. Med stolthet skulle jag veta, helt säkert, att du aldrig heller tröttnade på bilderna. För ingen kan älska kärleken som du och jag.

Kan du älska mig som Romeo älskar Julia?
O som jag älskar dig?
#1 - din elin.

jag kan inte slå din text för det känns omöjligt

på något sätt.

du kommer alltid finnas i hjärtat victoria

Det finns ingenting i hela världen som är så magiskt underbart och fint som dig.

Du är den finaste som finns för mig

och jag håller fast vid det, föralltid.

Jag blir hellre ensam än lycklig med någon annan än dig, men nej jag skulle inte klara av någonting,

ingenting alls utan dig

men jag kan tåla hur mycket skit som helst, så länge du är med dig. Åh vad jag älskar dig,

det är helt galet. Just vi

du och jag.. så ska det vara

du är den vackraste drömmen, min dröm