Ruby

If i could change one thing in life, i'd make time for us
I en dröm, drömde jag att du ringde mig, du min bäste vän.
Du var som vanligt. Du drog skämt och retades och skrattade.
Du berättade att du hade fått en ny medicin, som var den bästa någonsin.
Och du hade varit på världens bästa konsert,
allting du hade gjort var som vanligt världens bästa.
Och det där med att du hade dött.. Det var ju såklart ett skämt.
Eller något slags misstag.
Men sakta förändrades rösten..
Och jag förstod att det var någon annan som härmade dig..
Och du gled bort igen, du min bäste vän.
Och jag hann inte fråga vad du tyckte om allt, minneskonserten till dig..
Skulle vi spela min nya låt eller inte? Och vilken låt skulle vara intro?
Och framför allt, jag hann ju aldrig fråga dig varför du hoppade?
Jag trodde jag hade tid.. Jag trodde jag hade tid..

               
#1 - elin .

Sorgligt - men så himla fint .

#2 - casper

din blogg är nåt som man inte kan få nog av den får mig att tänka på hur livet ska vara hur det är.du är så himmla duktig victoria sluta aldrig skriv <3

#3 - Sebastian

KopierarN :p

Nej då!

Åh, det var så fint & underbart <3

#4 - Oskar

What is worthwhile in the world

if you can't be with the one you love?

#5 - gry

henrik<3 henrik henrik henrik<333333

när jag såg filmen brast jag, tårar flödade, han säger saker som går rakt in i hjärtat allt som kommer ur hans mun blir bara så JÄvla perfekt att man får ont i hjärtat, man blir kär i honom o så e de med ca 20 år imellan oss så känns han så sjukt lik mej att jag bara kan bli kär.