Ruby

Vi kanske ses, det finns en chans

Mitt liv är bra just därför att:

Mitt liv är fyllt utav utsmyckning i rosettskepnad.
Min mobil är stylad med söta diamanter.
Jag säger det inte bara för att, utan jag har verkligen världens underbaraste kärlek även kallad pojkvän.
Elin är hos mig om blott arton dagar.
Mina efterlängtade högtalare funkar åter igen.
Håkan släpper nytt i Oktober.
Jag ska snart få vandra igenom Göteborg med Elins hand i hedring till Håkan.
På fredag ska jag shoppa och dricka chai latte med Ida och Sara.
Jag har åter funnit mina ''jag vet vem jag är (och jag vet att jag är din, viktor)'' känslor.
Idag har jag träffat min mamma. 
Där har levt en tidsoptimist inom mig... de senaste timmarna?
Jag är rätt så nöjd med det mesta för stunden.
Jag är lycklig och väldigt busig faktiskt.
Och det som överraskar mig nu är känslan utav att vilja fortsätta skriva om allting bra. Det måste betyda nåt.

#1 - casper

fy fan vad glad man blir över att läsa din blogg sötis:)

du är den bästa bloggaren i sverige tycker jag :)

#2 - Anonym

har du och viktor knullat än eller?

#3 - Ida

Fredag kommer bli en fin dag. En riktigt fin dag!

#4 - Pappi

Va bra med allt bra, bra bra puss Pappi