Ruby

Hela livet var ett disco - Hur kunde det bli så svårt?
Ingenting känns på riktigt längre - Jag har gett upp hoppet på det mesta. Vem tror på kärlek..ja, vem tror på den nu? Det känns inte som att livet ska vara min verklighet. Allt jag gör känns lögnaktigt och på låtsas. Det känns som att jag borde vara någon helt annan stans för en liten stund. I princip vart som helst förutom i denna patetik. Jag har tappat livslusten - igen. Det mesta jag gör leder så konsekvent till enorm ångest och stress för mig. Nu vet jag att min gräns är nådd. Dock känns allting helt annorlunda denna gången. Jag känner mig inte svag. Jag känner stark och stolt..ja, stolt. Men ganska ensam faktiskt.
Ensam.
Vilket klyschigt ord.

Kicken, var är den?
Kicken, vart tog den vägen?

#1 - lars

du är inte ensam victoria! aldrig, jag finns alltid här och det vet du <3

#2 - Rickard

jupp jag finns här!^^<33

#3 - Rickard

jupp jag finns här!^^<33

#4 - Sebastian Jansson

Jag förstår hur du känner, fullt ut..

Och jag finns här för dig hela tiden, du behöver inte vara ensam!

Jag älskar dig, nu är det tre dagar kvar <3

Puss

#5 - Sara

Åh vad du skriver vackert!

Hur sorgligt du än skriver så känner jag styrkan i varje ord som min grönögda blick sveper över.



"Du vet att jag finns" är ett utnött och tråkigt ord, som kanske används lite för ofta för att avsluta en sorglig konversation man tröttnat på.

Men, ibland är det kanske precis det en person behöver höra?



Så, jag finns här om du vill prata, eller inte prata.



Om jag bara kunde så skulle jag ta första bästa plan och flyga med dig över hav och land. När vi hittade den plats vi sökte skulle vi hoppa fallskärm och sväva över platsen som vi sen skulle leva på, i en annan natur och verklighet tills vi fick nog.



EnsamMA.

#6 - Oskar

En sak jag inte förstår, är hur den vackraste flickan i världen kan känna såhär. Du förtjänar ett lyckligt liv, för du gör mig lycklig. Och jag vet att du är en riktig glädjespridare. Lägg lite av lyckan och glädjen på dig själv, annars så finns jag här. Alltid, för du har dragit upp mig när jag har varit ledsen med dina så underbara kommentarer. Så jag finnas här för dig om det skulle behövas. Ett sms ifrån. Du förtjänar att leva lyckligt - för du är den finaste jag vet.

#7 - Oskar

073-063-6319

#8 - ...elin

jag älskar dig

#9 - Ida

Åh, jag vet hur det känns. Egentligen känns det så hemskt att säga så, och jag önskar verkligen att du ska slippa känna så! Själv har mina såna känslor åkt bort, för tillfället, och jag hoppas att dina också ska försvinna. Jag finns här när du känner dig ensam. Finns alltid här! Älskar dig<3