Ruby

känslosam genuspop i litterära trikåer
Jag kommer förmodligen sakna min ungdom när jag blir äldre. Jag känner redan nu att jag kommer vara en utav alla de som får en ''ålderskris''. Då tänker jag läsa mina elegiska ord på nytt. Jag kommer nog sakna när alla känslor gör debut - dagen efter. Nattpromenader, och känslan utav att inte bry sig om nånting alls. Också den fanatiska känslan..den är väldigt viktig och fin för mig. Det är ju den som håller mig vid liv. Jag kommer minnas alla guldhjärtan och djävlar som gjort så stora intryck och avtryck på mig. Alla berg&dalvanor och hurricanes. Sedan finns det de jag bestämt mig för att aldrig glömma. De är redan märkta.

Tills dess vi ses räknar jag ner dagarna.
Just nu är det hela elva fingrar som hoppfullt och febrilt viftar i luften. Elva dagar...det är ofattbart för mig. 

Jag fattade mig kort, för mer finns inte att säga just nu.
#1 - Albin =o

Mitt rum e stort o.O

#2 - Sara

Viktoria! Du är så obeskrivligt duktig på det du gör! Ett tag tänkte jag faktiskt skaffa mig en blogg, men vad är anledningen när den bara ska ligga i skuggan av din?<3



Jag bli inspirerad av dig Viktoria, dina tankar och känslor sätter spår i mig, som en vind som svept genom mig men som fastnat på vissa taggar i mig av beundran och avundsjuka.



Du är helt enkelt bäst<3

#3 - Jens B

jag tyckte det var väldigt bra skrivet, och jag håller med, det känns jobbigt att behöva växa upp, ifrån allt det man faktiskt vill ha och behöver ha för att må bra i livet.

#4 - Lina

:O Håkan har långt hår nu typ! eller, ja halvlångt och lockigt! kolla här- www.kisskissbangbang.devote.se

#5 - Oskar

Du har typ snyggaste bloggen jao?