Ruby

Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen?
Kent har just släppt en ny låt - töntarna är dess namn, folk klagar över att deras liv är alldeles för rutinfyllda och min tomhetskänsla hälsar nu på mig åter igen. Det är de där småsakerna som fyller mig utav lycka. Såsom att jag imorse fick för mig att göra en fläta på högersidan utav huvudet bara för att känna att jag inte var en i mängden. Någon som kunde vara lite upproriskt istället för en utav alla de som verkligen visade att de gett upp hoppet om tonåren genom att endast vakna upp på morgonen och sätta på sig de där sunkiga mjukisbyxorna som är så mainstream inom fjortiskulturen. Tänk om man levde i en större stad, hur skulle livet då se ut? Den tanken slår mig ganska ofta.

Idag har jag verkligen tröttnat på allting. Jag ska inte ljuga. Allting. Jag kände att jag idag äcklades utav människor. Vilket kanske är lite idiotiskt eftersom att jag vet att jag själv är en...men jag känner mig mer som någonting annat - som ett virus. Jag känner mig inte som alla andra. Därför tänker jag göra uppror i mig själv. Kängor skall införskaffas, fler midjekjolar än vad finns plats för och basker är bara ett fåtal utav de saker som jag tänker lägga min tid på för att införskaffa.

Jag minns en tid under denna sommaren då jag faktiskt bestämde mig för samma sak som nu. Det fungerade väldigt bra då faktiskt. Jag fick svårt för att öppna upp mig för andra människor, talade helst aldrig om mig själv, och mina åsikter var så otroligt starka - men de stannade inom mig. Det var en bra tid. Jag kände mig bra, men tom, som sagt. Mitt motto var; och var jag bryr mig om nu är att aldrig ge hjärtat rakt ut igen. Sedan fann jag kärleken och min tomhet fylldes utav lycka. Jag har aldrig varit så lycklig! Jag tänker minnas de euforiveckorna så länge jag möjligtvis kan.

Nu, och några dagar framöver tänker jag nog vara för mig själv och endast låta de sanna hjärtana få vara en del utav mitt liv. Jag tänker även bry mig mer om mig själv. Så från och med nu är det förbjudet att kopiera mina ord, ideer och tankar - det är mina känslor ni snor. Dock tänker jag fortsätta skriva ut alla mina tankar denna gången. Så det är här jag håller till nu..
                    
#1 - BDlover

men shit man blir rörd när man läser det! due så duktig sluta aldrig med det. gillar dig och allt du gör

#2 - Oskar

Håll inte inne dina känslor, dom kvävs förstår du

#3 - Brodersebastian

Victoria!

Förlåt för jag inte hörde av mig idag, för att vi inte träffades som jag såg framemot så mycket idag. Jag tror inte du hade stått ut med mig ändå, jag har inte haft en bra dag.

Men jag vill ses snart!

Jag ska också skaffa kängor, snarast! Det är så fruktansvärt snyggt.

Likaså du, snygg!

Söt fläta, jag som skulle vilja sett det idag.

Jag saknar att det är du och jag. Vi mot världen du vet?

Jag älskar dig, Hurricane <3

#4 - Casper

jag älskar din blogg asså

#5 - Casper

det du skriver får mig att tänka efter vad som är rätt i livet du hjälper mig att gå rätt i livet den bloggen är vacker tack för den älskade du