Ruby

En shoppaholics bekännelser..
Min kära mor föreslog idag en tur till Karlstad för ''vintershopping''. Självfallet fanns där inte en sekunds tvekan på hur svaret skulle lyda. Det var först idag jag förstod hur otroligt mycket jag överkonsumerar och hur bortskämd jag faktiskt är. Ett utav mina nyårslöften inför 2009 minns jag var att shoppa mera. Eftersom att, det, var någonting som tillfredställde min sinnesstämning. Jag tror nu att jag gjort det löftet lite till en överdrift. För att försöka få er förstå kan jag berätta att jag inte använt alla de kläder jag shoppade förra gången, eller förr förra gången. Alltså har jag en hög med vackra kläder - klädda i prislappar.
Det är inte så illa som det låter! För min älskade mamma är precis likadan. Därför kommer vi mycket närmare varandra över en liten shoppingtur i friheten. Även så över en fika, där min självklara favorit är Chai-latten.

Det kom en trollkarl ifrån ovan under fikastunden. Eftersom att jag är förtjust i magi lyckades han trolla med mina tankar som då beslöt sig för att bege sig till UNO imorgon klockan 19.00 för att få uppela UKMs sista spelning, trevligt
två utav dagens alla införskaffningar.
   
#1 - elin

vackert

#2 - Pappi

Ja ni två gillar verkligen att shoppa, men mår man bra av det så varför inte kram