Ruby

Troligen den bästa dramatiken nånsin
Detta är vad jag förlorat mig själv i de senaste dagarna:


Enda sedan jag såg det allra första tv sända avsnittet utav just gossip girl, fastnade jag.
Det visade sig bara bli bättre och bättre. Ibland brukar jag till och med leka med min fantasi och låtsas att jag är Serena. Jag antar att det är just för att hon är min förebild. I alla fall så rekommenderar detta för dig som ibland känner dig ensam, som inte vet vem du är och vill ha någonting som lägger sig tätt intill hjärtan! XOXO Gossip Girl
#1 - casper

underbart skrivet sötis slutar aldrig läsa :)<333

#2 - Ida

Åh, att fantisera om att man är någon annan är himla befriande. Man kan glömma sina bekymmer just för stunden och... Ja, vara någon annan. Det gör jag nästan hela tiden. Jag låtsas att jag är en skådespelare i en film, som handlar om just mig, också tänker jag på hur alla skulle tycka att filmen var rolig och underbar.



Men nu kom jag på mig själv. Jag fantiserar då inte om att vara någon annan. Jag fantiserar om att vara mig själv, bara i andra former.

Oftast på bioduken...

#3 - Pappi

O jag fantiserar om att få en kram med en god puss på kinden av dig kram kram