Ruby

Luften bor i mina steg...
Just idag är jag stark, är en vädligt berömd låttitel, men även den känsla jag fylls utav just idag. Jag har aldrig varit en utav de som lagt ner särskilt mycket energi eller engagemang i att börja blogga - Jag har istället läst runt i vänners och diverse random folks bloggar. Men saken är den att skriva, det är nog min livs passion. Så just idag är jag stark nog att ta tillfället i akt och starta therambler.

Så..varför therambler?
På något sätt har jag igenom hela livet ramlat. Enda sedan jag barndomen har jag aldrig riktigt haft fötterna på marken. Varit så enormt uppsnärjd att jag helt enkelt ramlat igenom allt. Visst, man har fått enorma sår, oförglömliga minnen och riktigt lyckliga stunder. Men på något sätt aldrig hittat hem.
Jag tänker inte skriva skriva om vad jag gör då och nu. Jag tänker skriva om känslor, ord och drömmar. Också såklart
kärlek!
                                      
#1 - Jens

Åhå.. De här tror jag kommer att bli en intressant blogg :P.. Jag ska ta mig tid någon gång då och då att läsa din blogg :P Lycka till

#2 - Rickard!

det är bra att du gör nått som rensar hjärnan lite då å då och om du älskar att skriva så skriv en bok det tror jag nog att du skulle gilla!^^

#3 - Pingu

Åh, äntligen!

Du kommer lätt bli bevakad via bloglovin honey! :)

<3

#4 - Patrik

Snacka om en skön bild!

#5 - Pappi

Du är så underbart duktig älskade dotter, kramis pappi.

#6 - Mammi

Vad kul att du börjat blogga. Älskar dig mamma.

#7 - Lina ( TroOchTvivel)

ÅÅh, fin blogg(Y) :D Håkan<3

#8 - IdaSjölin

ÅH, jag ska försöka vara riktigt flitig med att läsa din blogg! Du skriver så himla fint, och det bara bubblar i mig när jag läser dina texter!

Ha det bra! <3

#9 - Bebbe :)

Svar: Åh, Viktoria. Du är så himla fantastisk, så jävla underbar asså! :) Ja, jag måste försöka äta nu.. Eftersom det har gått för långt, och nu vill jag fixa detta. Tack för att du finns, tack för att du är så himla underbar!



Älskar dig, vackraste! <3